NEJOBLÍBENĚJŠÍ VÝROBCI
NEJNOVĚJŠÍ TIPY
NEJNOVĚJŠÍ AKCE
Zakoupený nábytek nesplňuje vaše očekávání? Řekněte nám o tom, neboť názory našich zákazníků jsou pro nás nesmírně důležité. Právě díky nim jsme schopni stále zlepšovat kvalitu našich služeb, aby nakupování v našem obchodě bylo ještě příjemnější a spolehlivější.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co možná neprodleně dodali objednaný nábytek, který se pokaždé snažíme vhodně zabezpečit a připravit k expedici. I přes tu naši snahu se může ale někdy stát, že během dopravy dojde k poškození jednotlivých částí vašeho nábytku nebo chybou na straně výrobce budou scházet v zásilce některé díly. Jsou to ovšem jen vzácné případy a níže jsou i naše návrhy jejich řešení.
Pokud u objednaného nábytku objevíte výrobní vady nebo chybějící díly, s tímto si nedělejte starosti, protože nové části vám budou opět zaslány na adresu a všechny náklady spojené s reklamačním postupem hradí náš obchod.
Jak podám reklamaci?
Pro podání reklamace vyplňte náš reklamační formulář. Popište, který přesně kus (nebo díl) nábytku chcete reklamovat, uveďte informace o jeho poškození a připojte k tomu i fotografie. Pokud byl nábytek poškozen dopravou, přiložte nutně i protokol o škodě (ten by měl být sepsán s kurýrem při převzetí nábytku).
Co budu potřebovat k reklamaci?
K vyřízení reklamace budou vám nezbytné:
Bez těchto všech nezbytných informací nebudeme mít možnost vaši reklamaci zpracovat a budeme nuceni požádat vás o jejich doplnění. Reklamační postup může začít až ve chvíli, kdy budeme mít úplné informace o vaší reklamaci.
Poškození nábytku během dopravy
Pokud jsou viditelné škody na povrchu zabaleného nábytku při odběru od dopravce, prosíme o umístění poznámky o všech poškozeních a vadách, které na zabaleném nábytku jsou viditelné (např. prohnuté kartony, naštíplé desky, díry v kartonech atd.) na protokol o převzetí zásilky od dopravce.
Zpracování reklamace
Po podání stížnosti obdržíte od nás emailem potvrzení jejího přijetí. Naši odborníci následně rychle prověří obsah vaší žádosti a brzy budete informováni o námi nabízeném reklamačním postupu. Případně, můžeme vás také žádat o doplňující informace (nebo doklady) nezbytné ke zpracování vaší reklamace.
Vyřízení reklamace
Naše reklamační oddělení vyhodnotí Vaší reklamaci. Může mít doplňující dotazy. Pokud nedošlo k poškození ze strany zákazníka, bude Vaše reklamace přijata. Dále budou objednány u výrobce nové díly nebo součástky, které Vám později odešleme.
Budeme se snažit dělat všechno, co bude v našich silách, abychom vaši stížnost vyřídili co možná nejrychlejším způsobem. Přesný způsob vyřízení stížnosti bude ale do značné míry záležet na jejím druhu.
Nejčastěji, pokaždé když se bude jednat o poškozené / chybějící díly v zásilce, reklamované díly vám budou na naše náklady odeslány na adresu hned poté, co budeme je mít na skladě od výrobce. K vyřízení reklamace může být někdy ale nutná výroba nových reklamovaných dílů a proto bude někdy vhodné se obrnit větší trpělivostí. Pokud si ovšem myslíte, že výměna nebo přidání dílu až po sestavení nabytku nebudou vůbec náročné, můžete váš nabytek klidně smontovat a používat dle svého účelu ještě předtím, než k vám nové díly dorazí.
Kontakt na naše reklamační oddělení
Pokud chcete objednat telefonicky nebo nevíte, jaký typ nábytku je pro vás vhodný, zanechte své telefonní číslo a my Vám zavoláme
Používáme soubory cookies
Aby naše webové stránky fungovaly správně a mohly se přizpůsobit vašim potřebám, používáme naše vlastní a partnerské cookies. Kliknutím na tlačítko „Přijmout a zavřít“ souhlasíte s používáním souborů cookies. Pokud se o nich chcete dozvědět více, přečtěte si prosím naše zásady ochrany osobních údajů. Více informací o zpracování údajů a našich partnerech naleznete na této stránce.
Používáme soubory cookies
Aby naše webové stránky fungovaly správně a mohly se přizpůsobit vašim potřebám, používáme naše vlastní a partnerské cookies. Kliknutím na tlačítko „Přijmout a zavřít“ souhlasíte s používáním souborů cookies. Pokud se o nich chcete dozvědět více, přečtěte si prosím naše zásady ochrany osobních údajů. Více informací o zpracování údajů a našich partnerech naleznete na této stránce.
Níže můžete zkontrolovat, jaké údaje shromažďujeme v našich souborech cookies a proč to děláme. Nemusíte se všemi souhlasit.
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, takže není možné je vypnout. Umožňují provoz základních funkcí souvisejících s vašimi nákupy a jsou nezbytné pro zajištění dostatečné bezpečnosti. Naše webové stránky nemohou bez těchto souborů cookies správně fungovat. Tyto soubory cookies neukládají vaše osobní údaje.
Analytické soubory cookies nám umožňují shromažďovat informace o tom, jak používáte naše webové stránky. Dozvídáme se například, jak často navštěvujete náš obchod nebo jaké produkty si prohlížíte. To nám pomáhá zlepšovat výkon webových stránek a jejich funkcí. Všechny informace jsou anonymizované a hlavně statistické.
Marketingové soubory cookie nám sdělují, o jaké produkty byste mohli mít zájem, a pomáhají tak přizpůsobit naše reklamy vašim zájmům a potřebám. To vše vám umožní rychle procházet nejvhodnější produkty a šetřit váš čas. Soubory cookies můžeme nastavit my nebo naši partneři prostřednictvím našich stránek. Používaná data jsou plně anonymizována. Pokud chcete zkontrolovat, s jakými partnery spolupracujeme, přečtěte si naše zásady ochrany osobních údajů.
Personalizační soubory cookies nám umožňují pamatovat si vaše volby a preference. Díky nim můžeme přizpůsobit naše webové stránky vašim potřebám a zájmům.
Přihlaste se k odběru newsletteru a obdržíte
pro veškerý nábytek, včetně již zlevněného
Budeme Vám posílat porady, informace o slevách a novinkách, a také speciální slevové kupóny určené pouze pro odběratele newsletteru.
*slevu lze využít při objednávce nad 10 000 Kč